2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-2
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-18
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-25
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-30
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-1
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-3
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-22
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-40
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-20
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-34
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-39
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-19
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-33
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-21
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-35
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-26
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-5
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-12
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-29
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-38
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-7
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-31
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-32
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-8
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-36
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-4
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-13
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-24
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-41
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-6
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-37
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-10
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-9
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-14
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-16
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-15
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-2
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-18
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-25
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-30
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-1
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-3
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-22
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-40
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-20
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-34
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-39
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-19
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-33
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-21
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-35
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-26
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-5
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-12
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-29
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-38
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-7
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-31
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-32
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-8
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-36
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-4
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-13
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-24
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-41
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-6
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-37
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-10
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-9
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-14
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-16
2022-08/ford-transit-2019-l2h2-mobilina-bilanpassning-15

En mycket trevlig och omtyckt bilmodell som är både lättkörd, användarvänlig och mångsidig!

Ford Transit 

L2H2 

2019  

En Ägare

130 hk Automat,

Mätarställning 1850 mil

Euro 6,2

Diesel 96KW, 

AC fram och bak,

Elektrisk P-broms

Bränsledriven, programerbar motor- och kupévärmare 

Backkamera, 

Stereo med Bluetooth, CD, infosystem

PDC fram och bak (parkeringssensorer)

Färddator,

Farthållare,

Airbag förare och passagerarplats, avstängningsbar

Fords Auto-Eco Start-Stop,

El-hissar, El-speglar, 

ABS/ESP, Antisladd,  

Värme i framruta,

Värme i bakruta

Tripcomputer med växelindikator,

Multiratt i läder

2 st USB och två st 12-volts uttag framme,

Multijusterbart förarsäte med värme och armstöd,

Klädsel (tyg),

Startspärr,

Dimljus fram,

Centrallås, 

Regnsensor, 

Sminkspegel,

Tonade rutor 

Dubbla batterier

Däck Four seasons m+s  på stålfälg med heltäckande hjusidor med TPMS (däcktryckssensorer) 215/65/16C

Däcktrycksövervakning

Metalliclack: Diffused Silver

Fullservad

Rostskyddsbehandlad

Anpassningen utgörs av följande utrustning:

Invändig, helautomatisk lift som lyfter 400 kg

Bredd lift: 81cm

Längd lift: 148 cm

Extra infälld belysning i bakdörrar

Plant, förstärkt golv med matta och 6 st infällda skenor till stolfästen och rullstolsfästen. 

2 stycken flyttbara komfortstolar bak med integrerat trepunktsbälte och Isofix. 

Rullstolsplats med 4 stycken universala retraktorer för förankring av rullstol samt trepunktsbälte för passagerare i rullstol. 

Elektriskt 6-vägsunderrede (transferunderrede) på passagerarplatsen höger fram, detta är höj- och sänkbart, svängbart 180 grader samt kan köras extra långt tillbaka i bilen för att underlätta eventuell överförflyttning från rullstol, se bild.

Fotsteg under skjutdörr

Rullstolsplatsen passar både manuell och elektrisk rullstol. 

Pristillägg för rullstol med vikt över 85 kg (endast rullstolsvikt)

Komplett rullstolsplats för dig som behöver sitta kvar i din rullstol under färd

Möjlighet finns för byggnation av rullstolsplats höger fram bredvid förare

Bilen ska ej jämföras i storlek med sk färdtjänstbuss. 

Välkomna att höra av Er med eventuella frågor! 

Leverans kan ordnas mot överenskommen kostnad, personlig eller med biltransport både inom och utanför Sverige.

Vi erbjuder finansiering upp till 500 000:-

Ansök och/ eller beräkna månadskostnad här:  https://www.lsb.se/billan/mobilina  

Har du kanske bilstöd och/ eller anpassningsstöd så hjälper vi självklart till med det också!

På plats hos oss hittar du alltid både nya och begagnade bilar med plats för passagerare i rullstol.

Vi bygger även din nya bil på beställning, vi levererar både bil och anpassning!

Har du kanske bilstöd och/ eller anpassningsstöd så hjälper vi självklart till med det också!

Pris: 495 000:- Inkl. 36 Mån Garanti 

Varmt välkomna!

Rebecca 

0735 007 740

rs@mobilina.se

Martin

0735 007 700

mp@mobilina.se

Med reservation för felskrivning och eventuella prisändringar!

Ford Transit L2H2

Som NY - Automat -Backkamera 

6 way  transferunderrede 

Ref nr: 1276
Årsmodell: 2019
Mil: 1850
Pris: 495.000 kr Bil & Anpassning inkl. 36 mån garanti

Kontakta oss